INFO PORUKA DUGMETA
IBABA.ORG

ZATVORI PROZOR
REGISTRIRAJ SE

Već ste registrirani? Odlično! Logirajte se.

Molim Vas ispunite sva tražena polja.

Korisničko ime nepravilno. Dozvoljeni su samo slova i brojevi i znak _. Najmanja dužina korisničkog imena je 2 znaka.

Morate potvrditi da ste pročitali i da prihvaćate pravila korištenja.

Lozinka se ne poklapa sa potvrdnom.

Nepravilna e-mail adresa.

Korisničko ime zauzeto.

Već je kreirano jedno korisničko ime za navedenu e-mail adresu. Ako ste zaboravili lozinku pratite postupak na ekranu za ulazak u sustav.

Zauzeto korisničko ime. Molim Vas izaberite drugo.

Nepredviđena greška prilikom procesa registracije! Molimo prijavite ovu grešku webmasteru stranice i pokušajte ponovno malo kasnije. Hvala na razumijevanju!

Iz koje ste države:

Korisničko ime:

Lozinka:

Ponovite lozinku:

E-mail adresa:

uvjete korištenja.

REGISTRIRAJ SEODUSTANI
REGISTRIRAJ SE

Registracija uspješna! Molimo Vas provjerite za koju minutu Vaš e-mail sandučić za aktivacijski mail. Nadalje pratite upustva iz poruke.

ZATVORI PROZOR
ULAZAK U SUSTAV

Niste registrirani? Lako je, registrirajte se.

Molim Vas ispunite sva tražena polja.

Krivo korisničko ime ili lozinka! Provjerite VELIKA/mala slova i pokušajte ponovno.

Nepredviđena greška prilikom procesa ulaska! Molimo prijavite ovu grešku webmasteru stranice i pokušajte ponovno malo kasnije. Hvala na razumijevanju!

Korisničko ime:

Lozinka:

Zaboravio sam lozinku.

ULAZAK U SUSTAVODUSTANI
Izlazak iz sustava

Jeste li sigurni da želite izaći iz sustava? Ako ste izabrali i opciju da sustav zapamti Vaše korisničke podatke, oni će u tom slučaju biti uklonjeni.

DA NE, ZATVORI PROZOR.
Zaboravio sam lozinku

Korisnički podaci nisu dodijeljeni ovoj e-mail adresi! Provjerite unos i pokušajte ponovno.

Molimo unesite Vašu e-mail adresu koja je dodijeljena korisničkim podacima:

POŠALJI PODATKE ZATVORI PROZOR
POBOLJŠAJTE TUŽIBABU

Pomozite nam poboljšati Tužibabu!

Ocijenite Tužibabu globalno:

OcjenaOcjenaOcjenaOcjenaOcjena OcjenaOcjenaOcjenaOcjenaOcjena

Tema:

Opis:

POŠALJI ZATVORI
HVALA!

Hvala što želite poboljšati Ibaba.org portal!

Ibaba.org tim

ZATVORI
KONTAKT

Tema:

Poruka:

Vaša e-mail adresa:

Koliko je 7 - 3? Upišite rezultat, ovo je samo provjera da ste čovjek.

POŠALJI ZATVORI
VAŠ UPIT JE USPJEŠNO POSLAN!

Vaš upit uspješno je prosljeđen urednicima stranice i odgovor možete očekivati u što kraćem mogućem vremenskom roku.

Ibaba.org tim

ZATVORI
Tužibaba Switcher
HR BH SR
Tuži se!
Twitter Facebook Stumbleupon RSS
Prijava komentara

Molimo Vas navedite razlog prijave komentara:

PRIJAVI KOMENTAR ZATVORI PROZOR.
Prijava temu

Molimo Vas navedite razlog prijave teme:

PRIJAVI TEMU ZATVORI PROZOR.
Komentirate kao neregistrirani korisnik!

Info Komentirate kao neregistrirani korisnik! Zato što se niste registrirali, Vaš komentar neće biti odmah objavljen već mora proći provjeru naših moderatora. Vaš komentar se ne mora uopće objaviti ukoliko se naši moderatori s time ne slažu. Zadržavamo za sebe pravo objavljivanja komentara unutar 48 sati (koliko nekada i treba za provjeru radi velike količine komentara).

Kako biste izbjegli ovakve situacije, registrirajte se i Vaši komentari će biti odmah objavljeni.

Pogledajte koje su još koristi registriranih članova - klik.

Ukoliko imate nekakvih problema, odite na KONTAKT i prijavite problem.

Vaš Ibaba portal

30
ČLANAK
Pas je čovjeku najbolji prijatelj...
25.4.2009 - dreamcatcher - Osječko-Baranjska / Osijek
Sljedeća tema   Prijašnja tema

Pas je čovjeku najbolji prijatelj a čovjek očito čovjeku  samo neprijatelj..

da pojednostavim  prije pisanja  daljnjeg teksta:

volim pse i ne samo pse već i ostale životinje i to mogu dokazati ali ovo ipak moram napisati jer bio sam svjedok jučerašnjeg događaja..

sjedio sam na klupi  blizu kajak kluba,promatrao moje stare vršnjake kako  vode bespotrebne razgovore sa bakama ili uživaju pak u druženju sa unucima.. odjedanput tresak..dječak je pao sa bicikla..pušteni pas ga je pojurio i mališan se uplašio,i u onom okretanju iza sebe pao:(

primjetio sam da ima mnogo  pasa bez brnjice,slobodno puštenih,bed nadzora_a okolo se šataju i mala djeca i drugi ljudi..

pitam se da li ti vlasnici znaju šta rade?Na njihove uzvike :

neće vam ništa

više se ne obazirem..niko ne može garantirati postupka svog psa..

zakon postoji ali se očito slabo primjenjuje..

znam da će biti komentara na ovo ali ipak mislim da bi gradski oci trebali razmotriti ove situacije..

KOMENTARI (29)
Anonimus
Anonimus
U potpunosti se slažem!!! Vlasnik sam psa, manje pasmine, kada ide van uvijek je na uzici, ako vani što obavi to obavezno ide u vrećicu pa u kontejner! Ista stvar se dogodila i nama s našom susjedom, vlasnicom psa od 20 kg koji je navalio na moju kćer koja je tada imala 1 god i 10 kg, a navalio je jer je ona držala štap, na naše vikenje da ga zove i makne od nas ona je rekla - ma neće vam on ništs!!! Pa razumijem ja da neće ugristi, ali on nju može repom srušiti! Dotična gospođa se jako naljutila i više nas ne pozdravlja! Samo da se nadovežem na vršenje nužde pasa, pa ljudi jebem mu jel vam nije neugodno ne pokupiti za vašim psom!? Ako ne radi drugih, onda radi sebe, pa šetamo pse po istim livadama i gazimo po govnima, vi ugazite u tuđe, a neko u vaše, meni je to jebeno nevjerojatno!!! Pa ja svog psa obožavam i nikakv problem nije sagnuti se i pokupiti govno, ne razumijem zašto to svi ne bi radili!!!!!!!
25.4.2009 15:14:57 ( 1 )Plus Minus Prijavi
i ja sam vlasnik psa malo krupnije pasmine(njemački boxer)ali ga nikada nigdje nisam vodio bez korpe na ustima,i uvijek je na povodcu(amovi,radi bolje kontrole )i slažem se da mora biti na povodcu,jer badava korpa da ne bi slučajno ugrizao nekog ,kad svojom masom i ubrzanjem pri skoku može srušiti i krupniju osobu a kamoli dijete ili nekog starijeg..a padovi tih dobnih skupina često mogu imati tragične poslijedice... što se tiče čišćenja i skupljanja izmeta -to je već samo još jedna bolna točka svih nas koji imamo kućne ljubimce...sagnuti se i pokupiti ono što naš ljubimac ostavlja iza sebe je sasvim normalno i nije samo pokazivanje naše ljubavi prema njemu već i iskazivanje brige prema drugim ljudima,naročito djeci koja se igraju na takvim travnatim površinama... zašto se vlasnici pasa(jer sada govorimo o njima)UGLAVNOM tako bahato i neodgovorno ponašaju sa svojim ljubimcima i nehotice(a neki i namjerno)plaše svoje sugrađane,kod djece izazivaju strah prema psima i odbojnost(što je pogreška)to samo oni znaju..neinformiranost sigurno nije u pitanju već samo neodgovornost i pokazivanje neke snage i nadmoći(KOJE?)bolje rečeno sopstvene gluposti...rekoh već,zakon i sankcije postoje i samo ga treba primjenjivati..nisu krive životinje-krivi su njihovi vlasnici...
25.4.2009 19:30:15 ( 1 )Plus Minus Prijavi
Anonimus
Anonimus
Svi znaju, nadam se,da da ljudi uzimaju psa zbog dva razloga:vole ih i nije im važno KOLIKI SU -veličinom psa žele pokazati svoju "Veličinu" Znači:osobe pune kompleksa pokazuju kakve bi željele biti,a to ne mogu pokazati drugačije pa im pas za to služi.
25.4.2009 21:32:32 ( 0 )Plus Minus Prijavi
djelomično se slažem sa napisanim,ima i toga ali(uzeću sebe za primjer)ima i drugih razloga-moj prvi pas bio je njemački boxer,ovo mi je drugi i mislim da više neću nikada imati niti jednog..na drugu pasminu nisam nikada ni pomislio..što ne znači da je ova najbolja..jednostavno mi se dopadaju i to je .. udaljili smo se od teme a to je zašto se vlasnici pasa neodgovorno ponašaju prema drugim ljudima a i samim psima ,kad i puštaju bez povodca i bez korpe na ustima?
26.4.2009 11:55:04 ( 0 )Plus Minus Prijavi
Anonimus
Anonimus
Imam dijete koje još nema 3 godine, žao mi je da sam joj morala ukazati da nisu svi psi(ljudi) dobri, jer na dječjem igralištu su počesto psi koji su se "zaigrali" pa ih vlasnici neće ometati, to što se djeca pokušavaju igrati, ne daj bože potrčati, jer tko mi garantira da to pas neće krivo protumačiti zanimljivo je da kad hodamo pločnikom vlasnici malih pasa svoje ljubimce drže na povodcu i privuku ih kad mi prolazimo dok se veliki psi, najčešće, puste slobodni jer "neće oni ništa", i u tom slučaju mi stanemo na travnjak i pričekamo da prođu gospoda...... kakvi su to zakoni kojih se nitko ne pridržava, uostalom zar nisu važnija djeca od pasa, mačaka i ostalih ljubimaca, a i zaštićenih vrsta?????????
26.4.2009 17:54:30 ( 0 )Plus Minus Prijavi
Anonimus
Anonimus
Slažem sa sa svima da smo svi mi vlasnici pasa pomalo neodgovorni (svaka čast izuzecima). Možda bi neki strožiji zakon to mogao regulirati. Ja sam također vlasnica dalmatinera i puno puta sam znala biti ljuta kad šećem sa njim na povocu,a mame ili bake sa djecom kad me vide sve izbezumljene viču djeci pazi ide pas! To nije uredu da djecu od malih nogu uče kao da je pas neko strašno stvorenje. To je razlog zašto djeca bježe kad vide psa..no,ima nas svakakvih..Moram se malo nadovezati što se tiče govanaca..svaki dan kad idem na posao prolazim Pejačevićevom ulicom i zamračim svaki dan kad kroz cijelu ulicu sa lijeve strane(prema gradu) moram paziti da ne ugazim na pločniku u pseće govance. Mjesecima već tako..nije mi jasno da netko tako bezobzirno svako jutro šeta psa i to mu dozvoljava.Sramota!
27.4.2009 19:05:07 ( 0 )Plus Minus Prijavi
zato sam i pokrenuo ovu temu,kao vlasnik četvoronožnog ljubimca ,kojeg stvarno volim ali i brinem se o njemu i pazim da nikoga ne ugrožava ili bilo kakvu drugu vrstu štete da napravi..stvarno mi nije jasno ponašanje mnogih drugih "ljubitelja "pasa...male drže na uzici a velike puštaju da slobodno šeću...i to je nažalost istina.. pitanje je vrlo jednostavno i direktno: zašto se zakon ne sprovodi i ne sankcioniraju se prijestupi te vrste?nema dobre volje? nema djelatnika koji će to raditi? ILI?
27.4.2009 23:34:43 ( 0 )Plus Minus Prijavi
Anonimus
Anonimus
također sam vlasnica manjeg psa, patuljastog pinča :) kad sam ga tek dobila dogodio se jedan incident. još je bio mali, mrcina od pola kile, i šetam ga tu po naselju, kad odjednom čujem lavež, režanje i trk, pogledam...kad ono odrasli vučjak trči prema njemu. vlasnik, jedan "fini" stariji gospodin, mrtvo hladno stoji ispred zgrade i uopće ne obraća pažnju. u žurbi se nisam baš najbolje snašla, nisam znala kako da reagiram, pa sam (vrlo pametno) skočila ispred psa. hvala bogu, samo me srušio, nije me ugrizao...ali to se moglo puno gore završiti. znam da nisam baš najbolje reagirala, ali nisam znala što drugo da napravim. sekundu kasnije je taj gospodin pronašao način da MENE okrivi za to što se dogodilo, zato što moj pas nije bio na uzici. imala sam ga tek dan-dva, premal je bio za povodac...a njegov odrasli vučjak trči okolo slobodno bez brnjice i povodca? pa čak da je moj pas i bio na povodcu, vučjak bi se zaletio na njega! moja mrcina je sad evo 5 mjeseca i 4 i po kile :) i uvijek, ali uvijek, je na povodcu.
29.4.2009 18:16:57 ( 0 )Plus Minus Prijavi
Anonimus
Anonimus
Svatko tko ima imalo znanja o kinologiji znat če da su patuljasti pinčevi milijun puta agresivniji od vučjaka, a vučjak ne spada u pop i po zakonu ne mora nositi brnjicu.
30.4.2009 10:18:01 ( 1 )Plus Minus Prijavi
Anonimus
Anonimus
Ljudi s psima su takvi jer su iziritirani višegodišnjim dobacivanjima i uvredama dok šetaju s psom. Svaka baba si da za pravo urlati zamnom da mi je bolje da rodim djecu a ne šetam đukelu, da sve pse treba pobit, da jedu malu djecu i svakakva sranja. To traje godinama, i več se branimo i kad nismo napadnuti, otkud ljudima pravo da tako seru drugima. Najgori su mi oni koji misle da su ak imaju djecu ispunili svoju životnu funkciju i svi im se trebaju klanjat. Kad naiđem sa psom koji je uvjek vezan, dižu tu djecu u zrak da im ruke polome i obavezno nešto priseru. Moj pas se pokunja, ja pokupim i gotovo. Klinci po parku bacaju papire, bljuju, pišaju...i niko im zato ništa ne kaže. Pas je čistiji od njih.
30.4.2009 10:37:19 ( 1 )Plus Minus Prijavi
Anonimus
Anonimus
gospođi gore:menije moj pas važniji od tuđeg djeteta
30.4.2009 10:41:48 ( 1 )Plus Minus Prijavi
ja svog pas neizmjerno volim ali ipak mi je život i sigurnost bilo čijeg djeteta važnija od mog psa,a kao prvo nikad ne bih svojim ne promišljenim postupcima ugrozio ničiji život,sigurnost a samim time ni pitanje moje ljubavi ka mom ljubimcu... i ovom prilikom molim administratora da se ukine mogućnost komentara gostiju...ispada da nemamo hrabrosti pisati pod nekim izabranim nikom ili pseudonimom?
30.4.2009 13:18:21 ( 1 )Plus Minus Prijavi
Anonimus
Anonimus
Ja imam škotskog ovčara (iliti Lesija :)) i ne vodim ga nikada sa brnjicom jer ta pasmina je stvarno igračka a ne pas i za ništa drugo i ne služi :). Ali iako mu ne stavljam brnjicu bez uzice ne šetamo ni po ulici. Sluša on ali ipak,razigran je i baš zbog toga što bi on i htio skočiti na nekoga čisto da ga se pomazi, opet da ne bi bilo problema uvijek na uzici. E pa sad a to što ja vodim svog lesija na uzici a divljaci sa dobermanima i rotwailerima ne, to je već stvar za policiju. A stvarno ne vjerujem da je itko kažnjen zbog toakvog kršenja zakona prošle godine. Barem u Osijeku. Ispravite me ako se varam...
30.4.2009 18:43:54 ( 1 )Plus Minus Prijavi
Anonimus
Anonimus
Svaka čast, slažem se s tobom! Gost prije tebe se stvarno nasra! Idem se registrirati :))) A do tada ja sam autor prvog odgovora!
30.4.2009 21:14:51 ( 0 )Plus Minus Prijavi
Anonimus
Anonimus
"Svatko tko ima imalo znanja o kinologiji znat če da su patuljasti pinčevi milijun puta agresivniji od vučjaka, a vučjak ne spada u pop i po zakonu ne mora nositi brnjicu." ako je pas agresivan, MORA imati brnjicu. a taj pas je hvalabogu vec x puta napao druge pse, ali vlasnika to ne dira ni pola posto. kazem, kriv je gazda, a ne pas.
1.5.2009 17:38:04 ( 0 )Plus Minus Prijavi
nisam ja jedini koji tako misli..uvjeren budi..ima nas mnogo koji slično ,ako ne i isto mislimo o ovome problemu..
1.5.2009 19:45:57 ( 0 )Plus Minus Prijavi
naravno..niti jedan pas ne može biti kriv za svoje postupke..odgovoran je gazda životinje i samo gazda..sve potječe od vlasnika psa i njegove angažovanosti prema svom četvoronožnom ljubimcu...
2.5.2009 01:40:56 ( 1 )Plus Minus Prijavi
Pas vas uvjek sluša i uvjek vas voli. Ako ga trzate, dresirate, šta god, on vas voli i čeka vesel. E upravo zato ljudi imate pse. Jer vas takve kakvi ste ne voli ni rođena mater. Kakav to kreten može napisati da mu je važniji pas od tuđeg djeteta. Upravo ovakav psihički bolesnik, kojeg opisah malo iznad! I u većini mrzite ljude (kakvi su ljudi to i nije baš teško), i zbog toga imate pse. Da je ovo normalna zemlja pa da zbog sranja psa na ulici platite, recimo 3 000 kn, da vidite kako bi sve bilo čisto. Ali ovo je balkan i to teški. Ovdje psi imaju veća prava od ljudi. Poserite se vi ili vaše djete na cestu? Kako bi vas gledali? Psi to smiju bez problema i primitivcima je to normalno!!
21.5.2009 09:49:56 ( 0 )Plus Minus Prijavi
Da dodam i ovo. Čini mi se da su u ovakvim slučajevima, psi produžena ruka za obračun sa ljudima oko sebe.Mrzi ovu baku, najrađe bi joj - onda kao pusti vučjaka na njenog pinča, kao ne vidi, a zatim (potvrda moje teorije) još i baku napadne da je kriva (jer je to zlo u njemu toliko jako pa mu ne dozvoljava da se ispriča, već napada)!? Ili pas laje cijelu noć a čovjek se pravi blesav? Kako bolje napakostiti svima koje mrziš?
21.5.2009 09:57:14 ( 0 )Plus Minus Prijavi
Anonimus
Anonimus
ma ko može ovo napisati "najgori su mi oni koji misle da su ak imaju djecu ispunili svoju životnu funkciju" pa ti nemaš mozak hitno traži pomoć.
28.7.2009 00:35:43 ( 0 )Plus Minus Prijavi
Anonimus
Anonimus
mislim da se dobro zna koje pasmine moraju imati brnjicu i zbog čega,a kada smo već kod brnjice mislim da bi ju trebali nositi i neki ljudi jer ipak ima više isfrustriranih i nadobudnih ljudi nego pasa a i povodac bi im dobro došao ali samo na pola metra od kućice!
11.8.2009 18:52:01 ( 1 )Plus Minus Prijavi
Anonimus
Anonimus
Točno, ali problem je što ljudi drže pse, a ne obrnuto?! I kada čovjek kojem "treba" brnjica, odgaja psa? Naravno, odgoji agrsivnog psa.
13.8.2009 09:55:46 ( 0 )Plus Minus Prijavi
Anonimus
Anonimus
Prije dva dana vozim se "crnim putem" biciklom. Ispred mene čovjek od 50 - tak godina, prosjed, bos hoda i vodi psa. bez uzice . Veliki pas, nešto kao labrador. Točno uz rub pločnika, ispred osnovne škole, pas stane i posere se. Boga mi poprilična gomila! Čovjek ga sačeka i zatim obojica sretno (olakšani) nastave dalje?! Što reći osim - ljudski šljam!!
3.9.2009 16:09:12 ( 0 )Plus Minus Prijavi
Anonimus
Anonimus
Prije dva dana vozim se "crnim putem" biciklom. Ispred mene čovjek od 50 - tak godina, prosjed, bos hoda i vodi psa. bez uzice . Veliki pas, nešto kao labrador. Točno uz rub pločnika, ispred osnovne škole, pas stane i posere se. Boga mi poprilična gomila! Čovjek ga sačeka i zatim obojica sretno (olakšani) nastave dalje?! Što reći osim - ljudski šljam!!
3.9.2009 16:09:33 ( 0 )Plus Minus Prijavi
Anonimus
Anonimus
Na promenadi muž i žena na biciklima i u košarici malo djete. Dva kretena pustila neke opasne pse slobodno. Jedan se zaletio na bicikl sa djetetom. Nešto veliko, možda doga? Uglavnom djete se isfrasiralo. Plač, cika. Otac i majka su im nešto govorili, ali dosta mirno, a u očima sam vidio da bi se ovi kreteni svađali, ali djete se toliko uplašilo pa je valjda i tim kretenima bilo malo neugodno. Nakon 100 m vidim dva policajca na biciklima i šminkerskoj pozi, razgovaraju sa poznanikom i samodopadno se cerekaju. Okolo nevezanih pasa kao u priči!?
3.9.2009 16:14:16 ( 0 )Plus Minus Prijavi
Anonimus
Anonimus

Imam 2 labradora, u šetnji su uvijek na uzici.. Nisu opasni, ali se ja bolje osjećam..... Jako je bezobrazno kad netko pusti psa koji ga kao prvo ništa ne sluša...... I naravno viče da pas neće ništa ..... Jako se bojim pasa i kad mi neki bez povodca priđe meni se noge odsjeku. Policajci kod nas neće loviti takve idiote, kao imaju pametnijeg posla .. :)

30.7.2010 08:58:00 ( 0 )Plus Minus Prijavi

Ovo je tema o kojoj se uvije može raspravljati. Ja imam prekrasnog mješanca starog 5 i pol godina. Koliko god je male rase, uvijek mi je na povodcu. No, imala sam neugodnosti da vlasnik velikog psa (nije bitnog koje vrste) pusti bez nadzora sa rječima "neće vam on ništa". Možda i neće, ali nije ugodan osjećaj kada se nešto veliko zaleti prema tebi, koliko god da volim pse.

Prije 2 do 3 mjeseca je bio incident kod nas u naselju. Pit bul ili am. staford koji je bio bez povodca i brnjice ("kujica" od cca 1 god.) se zaletjela na susjedinog psa (koji je mali mješanac) i naravno da ga je gazdarica podigla jer je procjenila da ova kreće u napad, a ne u igru. "Kujica" je gazdarici prerezala venu, oštetila gornji dio šake i napravila hematome po stomaku i bedrima. Policija bila, napravila uviđaj i sve što ide, ali pas je i dalje bez brnjice, pa čak tu i tamo opet bez povodca. A stvar da bude gora, vlasnik psa je momak koji je bio u komuni na odvikavanju i sl. Nije mi jasno, kako takva osoba može imati tako opasnog psa? To je živo oružje.

30.7.2010 20:54:30 ( 0 )Plus Minus Prijavi

Ma dajte, većina pasa je stvarno okej, a ljudi pretjeruju s tim strahom od pasa...dobro je napisala gošća, da djeci utjeruju strah u kosti ko da vodimo ljudoždere na lajni, a ne pse...no, ima svakakvih ljudi, i mnogo onih koji uče djecu da vole pse...Kako god, ova država i zakoni nimalo ne drže do pasa niti do njihovih vlasnika, mi smo građani drugog reda u svakom smislu. Narod je isuviše primitivan da bi mogao prihvatiti životinju kao stvorenje vrijedno poštovanja.

2.8.2010 10:53:43 ( 1 )Plus Minus Prijavi
Anonimus
Anonimus

prvo,ja sam ljubitelj BOXERA imao sam ih dosta,sada nemam psa ali ubrzo ću ga nabaviti.Što se brnjice tiće,boxer ju nije dužan nositi zbog kratkog nosnika,otežanog disanja,kao i buldog također!!! No na lajni ili ti ga povocu mora biti po našim kaktiga zakonima,a ako moj pas ima radni ispit,to je da može raditi kao policijski pas,da je položio vježbe,poslušnosti, traga, i napada i obrane što onda ako taj pas hoda uz nogu identično kao da ima povodac???Naučite razlikovati vlasnika od vlasnika i psa od psa,a što se vaše stručnosti tiče svi bi trabunjali a neznaju osnovno!Vidim pominjete pasminu VUČJAK...što je to?VUK i još je jak...?prošao sam Europu ali za tu pasminu nisam čuo ni kod nas u HKS-u a ni u FCI (za znalce internacionalna kinološka federacija )...vučjak,smije mi se..a da svi ti stručnjaci možda misle na jednu pasminu koja je po njima najsličnija vuku a jako je česta kod nas i šire u svijetu a to je Njemački Ovčar!!!! Toliko od mene neću više čitati jer počet će priče;boxeru se vilica zaglavi i buldogu pa ju moraš otvarati pajserom...dogi u 3g naraste zub u glavi pa pojede gazdu...ako hraniš psa sirovim mesom postane krvoločan i jede ljude...samojed pasmina nakon 3g sam sebe pojede do pola, je,je pa zato se tak zove....zamisli daš 500eura za psa a on se pojede do pola,zadnji kraj,noge pa do kud stigne....znači u večini populacija je još uvijek nestručna pa kak će onda psa socijalizirat...a što se mama tiće to za kraj ,to mi je najogavnije kad čujem kako govori djetetu,neidi blizu ugrist če te....kako će to djete mišljenje imati kad postane čovjek, kad su ga pumpali cijeli život pas je zvijer! Poz!

3.5.2012 19:27:04 ( 0 )Plus Minus Prijavi
Vrijeme kada možete ponovno pisati komentar: 30 sekundi.

NAPIŠITE KOMENTAR

Ispunite sva tražena polja.

Došlo je do nepredviđene greške prilikom pokušaja izvršavanja zahtjeva!

KOMENTIRAJ!

Volim jabuke
Edusex
Fekal Tribune